تصاویر | شاسی بلند ۳۶۰ میلیون تومانی جذاب هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟
تصاویر |  شاسی بلند  ۳۶۰ میلیون تومانی جذاب هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟

تصاویر | شاسی بلند ۳۶۰ میلیون تومانی جذاب هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟

شرکت هندی تاتا که مدتی قبل شاسی بلند اقتصادی پانچ را معرفی کرده بود به تازگی از مدل جدید آن با نام کامو ادیشن پرده برداشت.بیشتر بخوانید:‌ سرعت غیرقابل باور اینترنت خانگی گوگل / عکس رونمایی از قابلیت جدید و کاربردی واتساپ اختراعی که بیماران دیابتی را از تزریق انسولین بی‌نیاز می‌کند!/ عکس نسخه کامو ادیشن از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی نسبت به نسخه استاندارد خود تغییر پیدا کرده و مشتریان هندی می‌توانند آن را در سه تیپ و با قیمتی بین ۸ هزار و ۴۰۰ دلار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار برابر با ۲۹۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان در بازار هند خریداری کنند. البته به قیمت این خودرو در صورت ورود به بازار ایران هزینه‌های مختلفی اعم از تعرفه واردات، سود واردکننده، مالیات و شماره‌گذاری نیز اضافه خواهد شد.طراحان برای این نسخه رنگ سبز ویژه‌ای را در نظر گرفتند. در کابین ای خودرو نیز از سایه سبز رنگ و طرح پیانو استفاده شده است. طراحان لوگو نسخه کامو ادیشن را هم روی گلگیر این خودرو نصب کردند.تاتا پانچ کامو ادیشن به امکاناتی چون چراغ‌های مه شکن، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، لامپ‌های LED، رینگ‌های ۱۶ اینچی، دوربین عقب، اتصالات بی‌سیم، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۷ اینچی و ۶ بلندگو اشاره کرد. ضمن اینکه شاسی بلند هندی از درهایی با قابلیت باز شدن به شکل ۹۰ درجه و روف رک‌هایی برای نصب باربند سقفی نیز بهره می‌برد.این شاسی بلند هندی و اقتصادی از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلند بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۸۶ اسب بخار و گشتاور ۱۱۳ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز طبق سفارش مشتریان توسط گیربکس‌های ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

همچنین ببینید

واکنش روزنامه اصولگرا به برنامه دولت برای واردات خودرو

واکنش روزنامه اصولگرا به برنامه دولت برای واردات خودرو

جوان آنلاین : بعد از صدور مجوز برای افزایش قیمت برخی کالا‌های اساسی، نوبت به گرانی قیمت خودرو رسید. معاون اول رئیس‌جمهور در حالی فهرست اصلاح قیمت خودرو را تأیید کرده است که مردم به شدت از عملکرد خودروسازان شکایت دارند. از نحوه ثبت‌نام و توزیع خودرو گرفته تا خدمات پس از فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی همگی مورد نقد مردم است. حال در چنین شرایطی دولت چهاردهم از راه نرسیده، مجوز افزایش قیمت خودرو را صادر می‌کند. این اقدام دولت با ادعای اخیر وزیر اقتصاد که گفته است «همه بدانند اجازه انحصار در هیچ حوزه و صنعتی را نمی‌دهیم. همه صنایع باید با رقیب خارجی خود رقابت کنند. منافع ملت ایران در رقابت است» در تضاد است چراکه رفع انحصار صرفاً با واردات قطره‌چکانی خودرو اتفاق نمی‌افتد، بلکه نیاز به همت و خانه‌تکانی اساسی در صنعت خودرو دارد.